Właścicielem strony internetowej www.legno-line.pl oraz marki legnoline jest: Legnoline Krzysztof Rostkowski Ul. Koleżeńska 28, 60-185 Skórzewo Nip 5971651978 Regon 081215460 Wpisana do CEiDG. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców kontaktujących się po przez: formularz kontaktowy, adres e-mail oraz nr telefonu zamieszczone na stronie w zakładce „kontakt” Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie witryny www.legnoline.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
DEFINICJE
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.). NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach. PRODUKT – dostępna w witrynie www.legnoline.pl rzecz ruchoma możliwa do nabycia przez kupującego (produkty są dostępne na zamówienie) REGULAMIN – niniejszy regulamin strony internetowej USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami). ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży: Płatność przelewem na rachunek bankowy lub bezpośrednio u Sprzedawcy. Legnoline Krzysztof Rostkowski ul. Koleżeńska 28, 60-185 Skórzewo. Numer rachunku Santander Bank: 45 1090 1346 0000 0001 4726 5861. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą można także dokonywać na w salonie (showroomie) przy ul. Bratniej 1, 60-185 Skórzewo. Płatności te obsługiwane są przez system Sumup zintegrowany z kontem firmy Legnoline Krzysztof Rostkowski. Termin płatności: W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży (spisania protokołu zamówienia). Brak płatności w terminach, o których mowa wyżej skutkuje wygaśnięciem Umowy Sprzedaży i zwolnieniem Sprzedawcy z wszystkich obowiązków wynikających z jej zawarcia.
KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszt dostawy jest ustalany w trakcie składania zamówienia, a jego cena zależna jest od wielkości zamówienia. Sprzedawca wymaga min. 50% wpłaty wartości całego zamówienia (brutto), po której zaksięgowaniu uruchamia się procedurę produkcji i realizacji zamówienia. W przypadku rezygnacji kupującego z zamówienia po otrzymaniu przez sprzedawcę zaliczki i uruchomieniu procesu produkcyjnego, sprzedawca może odliczyć od wpłaconej kwoty, poniesione koszty z tytułu późnej anulacji zamówienia. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu: – Przesyłka pocztowa. – Przesyłka kurierska. – Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Bratnia 1, 60-185 Skórzewo – od poniedziałku do soboty, w godzinach od 08:00 do 17:00. Termin dostawy Produktu do Klienta ustalany jest indywidualnie z w trakcie sporządzania protokołu zamówienia. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, zostanie on wcześniej poinformowany o gotowości Produktu do odbioru.
REKLAMACJA PRODUKTU
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone w zakładce „Reklamacje i zwroty”. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta: – pisemnie na adres: ul. Koleżeńska 28, 60-185 Skórzewo.
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz dokumentacji zdjęciowej przedmiotu reklamacji; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na swój koszt.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
Dotyczy to również zamówienia składanego bezpośrednio w salonie sprzedawcy. Wyjątkiem jest dobrowolna zgoda sprzedawcy na przyjecie zwróconego towaru w stanie nienaruszonym O braku odstąpienia od umowy, klient zostanie przez sprzedawcę wcześniej poinformowany.
DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych Usługobiorców/Klientów zbieranych za pośrednictwem strony internetowej www.legnoline.pl jest Sprzedawca. Dane osobowe Usługobiorców/Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem narzędzi typu formularz kontaktowy oraz newsletter, zbierane są – zgodnie z wolą Usługobiorcy/Klienta – w celu realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej. Usługobiorca/Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania lub całkowitego usunięcia. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone na przykład: – pisemnie na adres: ul. Koleżeńska 28, 60-185 Skórzewo. – w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@legnoline.pl Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej www.legnoline.pl przed zawarciem danej umowy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane są w języku polskim. Zmiana Regulaminu: Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LEGNOLINE
Postanowienia ogólne:
Płatność:
Legnoline Krzysztof Rostkowski
ul. Koleżeńska 28
60-185 Skórzewo
Nr rachunku Santander Bank: 45 1090 1346 0000 0001 4726 5861
Dostawa:
Odstąpienie od umowy oraz reklamacja:
Reklamacja:
Postanowienie końcowe:
Jesteś zainteresowany projektem lub chcesz spytać o szczegóły dotyczące produktów? Zapraszamy do kontaktu!
Dziękujemy za udostępnienie naszej strony!